Kütahya’da atıcılık tutkunları bir araya geldi

Kütahya Germiyan Avcılar Derneği'nin 15. atış etkinliği Hacıazizler'deki poligonda gerçekleştirildi; Başkan Eyüp Kahveci, sporcular ve dernek başkanı Kadir Güngör etkinlikte yer aldı.

Kütahya’da atıcılık tutkunları bir araya geldi Kütahya Germiyan Avcılar Derneği tarafından düzenlenen 15. Geleneksel Trap, Tek Kurşun Şişe, Gong ve Hedef Atış Etkinliği, Hacıazizler Mahallesi'ndeki Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Atış Poligonunda gerçekleştirildi. Organizasyona ilçe halkı ve farklı illerden sporcular…
Sonraki Haber