Kırıkkale'de belediye başkanı makam binasını sosyal tesise dönüştürdü: dualarla açıldı
Kırıkkale'de belediye başkanlığı makamı olarak kullanılan bina, restoran, kafe, VIP salonları ve toplantı alanlarıyla sosyal tesise dönüştürülüp vatandaşların hizmetine açıldı.
Kırıkkale'de makam odası sosyal tesise dönüştürüldüKırıkkale Belediyesi, daha önce belediye başkanlığı makam odası olarak kullanılan binayı kapsamlı bir düzenlemeyle sosyal tesise çevirerek vatandaşların hizmetine sundu. Tesis, yapılan törenle dualarla açıldı.Tesisin özellikleriİki katlı binada gerçekleştirilen dönüşüm sonucunda tesis; restoran, kafe, birden…