Kırıkkale belediye başkanı makam odasının bulunduğu binayı sosyal tesise dönüştürdü
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, makam odasının bulunduğu binayı restoran, kafe, VIP salon ve toplantı alanları içeren sosyal tesise dönüştürüp halka açtı.
Kırıkkale belediyesi sosyal tesisi hizmete açıldıKırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, belediyenin ikinci makam odasının da yer aldığı binayı sosyal tesise dönüştürerek vatandaşların hizmetine açtı. Tesisin açılışı dualarla gerçekleştirildi.Tesisin özellikleriYapılan düzenlemeyle bina; restoran, kafe, VIP salonlar ve toplantı alanları olarak tasarlandı.…