Kaymakam Doğru Germencik'te aşure programında vatandaşlarla buluştu

Kaymakam Sultan Doğru, Germencik'te Şeyh Mehmet Camii'nde düzenlenen aşure programında vatandaşlarla bir araya geldi ve birlik, beraberlik mesajı verdi.

Yayın Tarihi: 27.06.2026 19:09
Güncelleme Tarihi: 27.06.2026 19:09

Kaymakam Doğru Germencik'te aşure programında vatandaşlarla buluştu

Kaymakam Doğru Germencik'te aşure programında vatandaşlarla buluştu

Programın ayrıntıları

Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, geleneksel aşure programı kapsamında Şeyh Mehmet Camii'nde vatandaşlarla bir araya geldi.

Program, Şeyh Mehmet Camii İmamı Gazanfer Hoca ile Yedieylül Mahallesi sakinlerinin katkılarıyla düzenlendi. Kaymakam Doğru, etkinlikte aşure ikramında bulunarak vatandaşlarla sohbet etti.

Doğru, konuşmasında aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en anlamlı simgelerinden biri olduğunu vurguladı ve bu tür etkinliklerin toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirtti.

Programa katkı sunan cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür eden Kaymakam Doğru, etkinliğin vatandaşların yoğun ilgisiyle, yapılan aşure ikramının ardından sona erdiğini kaydetti.

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN...

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN DOĞRU, AŞURENİN PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE KARDEŞLİK KÜLTÜRÜNÜN EN ANLAMLI SİMGELERİNDEN BİRİ OLDUĞUNU BELİRTEREK BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERDİ.

AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN...

Yazar
EDİTÖR

Meryem Özdemir

Ben Meryem Özdemir, 24 yaşındayım, Bursa'dan çalışıyorum. aksiyon.com.tr Gündem'deyim ama spesifik olarak eğitim ve sağlık politikalarındaki güncel gelişmelere odaklanıyorum. Öğrenmeye açık, meraklı ve enerjik bir yapım var.