Kaymakam Doğru Germencik'te aşure programında vatandaşlarla buluştu
Programın ayrıntıları
Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, geleneksel aşure programı kapsamında Şeyh Mehmet Camii'nde vatandaşlarla bir araya geldi.
Program, Şeyh Mehmet Camii İmamı Gazanfer Hoca ile Yedieylül Mahallesi sakinlerinin katkılarıyla düzenlendi. Kaymakam Doğru, etkinlikte aşure ikramında bulunarak vatandaşlarla sohbet etti.
Doğru, konuşmasında aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en anlamlı simgelerinden biri olduğunu vurguladı ve bu tür etkinliklerin toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirtti.
Programa katkı sunan cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür eden Kaymakam Doğru, etkinliğin vatandaşların yoğun ilgisiyle, yapılan aşure ikramının ardından sona erdiğini kaydetti.
AYDIN'IN GERMENCİK İLÇESİNDE GELENEKSEL OLARAK DÜZENLENEN AŞURE PROGRAMINA KATILAN KAYMAKAM SULTAN DOĞRU, AŞURENİN PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE KARDEŞLİK KÜLTÜRÜNÜN EN ANLAMLI SİMGELERİNDEN BİRİ OLDUĞUNU BELİRTEREK BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI VERDİ.