Kaymakam Demirtaş demiryolu şantiyesinde incelemelerde bulundu
İnceleme ve çalışma değerlendirmesi
Akyaka Kaymakamı İsmail Demirtaş, demiryolu hattında yürütülen bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını yerinde inceledi. Şantiye ziyaretinde Kaymakam Demirtaş, devam eden faaliyetleri yakından takip ederek yetkililerden bilgi aldı.
Demirtaş, çalışmalara ilişkin bilgi alışverişinde bulunduğu yüklenici firma ve teknik ekiplerden projedeki ilerleme hakkında detaylar aldı. Ziyarette, altyapı güçlendirme çalışmalarının önemi ve saha uygulamalarının takibi ön plana çıktı.
Kaymakam Demirtaş, bakım ve yenileme faaliyetlerinin planlanan takvim çerçevesinde sürmesinin bölge ulaşımı açısından önemine vurgu yaptı. Çalışmaların tamamlanmasının ardından hattın güvenli, verimli ve modern bir yapıya kavuşacağı ifade edildi.
Yetkililer, sahada ray, travers ve altyapı yenileme çalışmalarının aralıksız sürdüğünü belirterek, projenin tamamlanmasıyla hem yük hem de yolcu taşımacılığında hizmet kalitesinin artacağını bildirdi.
Kaymakam Demirtaş’ın ziyaretinin ardından şantiyedeki çalışmaların planlanan program dâhilinde devam ettiği öğrenildi; saha denetimleri ve koordinasyonun sürdürüleceği belirtildi.
KAYMAKAM DEMİRTAŞ DEMİRYOLU ŞANTİYESİNDE İNCELEMELERDE BULUNDU(KARS-İHA)