Kaymakam Algın Karaburun'da aşure etkinliğine katıldı
Etkinlik detayları
Adıyaman Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen aşure etkinliğine katıldı.
Etkinlik, Karaburun İlkokulu ve Ortaokulu bahçesinde gerçekleştirildi. Amaç, Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak olarak açıklandı.
Dualar eşliğinde açılan aşure kazanlarından yüzlerce vatandaşa ikram yapıldı. Kaymakam Algın, vatandaşlarla tek tek selamlaşarak sohbet etti ve etkinliğe katılım gösterdi.
Algın, "Muharrem ayının ülkemize, milletimize ve ilçemize hayırlar vesile etmesini diliyorum" dedi.
Kaymakam Algın, toplumsal dayanışmaya katkı sağlayan organizasyonu düzenleyen köy halkına ve okul yönetimine tebriklerini sundu.
ADIYAMAN'IN GÖLBAŞI KAYMAKAMI KADİR ALGIN, MUHARREM AYI NEDENİYLE DÜZENLENEN AŞURE ETKİNLİĞİNE KATILDI.