Kaybolduktan sonra Alzaymır Merkezi'nde yeniden hayata tutundu
Gaziantep'te kaybolduktan sonra Meral - Beyhan Uslu Alzaymır Merkezi ile tanışan 70 yaşındaki Mehmet Sait Dayak, merkezdeki etkinliklerle sosyal ve fiziksel olarak toparlandı.
Kaybolduktan sonra Alzaymır Merkezi'nde yeniden hayata tutunduGaziantep'in Şahinbey ilçesi Binevler Mahallesi'nde ailesiyle yaşayan, 3 çocuk babası 70 yaşındaki Mehmet Sait Dayak, alzaymır hastalığı nedeniyle yıllardır bildiği sokaklarda yolunu kaybetti. Saatlerce evini arayan Dayak'ı merkez personeli buldu; bu tesadüf 2023 yılında…