Kastamonu’da bin 200 kınalı keklik doğaya salındı

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından biyolojik mücadele amacıyla Kastamonu’da Hacımuharrem köyü ve ilçelere toplam bin 200 kınalı keklik salındı.

Kastamonu’da bin 200 kınalı keklik doğaya salındı salımın amacı ve kapsamı Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü tarafından doğayı ve yaban hayatını desteklemek amacıyla Kastamonu’ya getirilen bin 200 kınalı keklik, merkeze bağlı Hacımuharrem köyünde ava…
Sonraki Haber