Karacabey'de 72 saattir kayıp Ali Süer evine döndü
olay ve ihbar
Bursa'nın Karacabey ilçesine bağlı kırsal Ekmekçi Mahallesi'nde yaşayan 61 yaşındaki Ali Süer, 19 Haziran Cuma gecesi ailesiyle yaşadığı tartışmanın ardından cep telefonunu evde bırakarak ayrıldı. Süer'in uzun süre dönmemesi üzerine yakınları 112 Acil Çağrı Merkezi'ne kayıp ihbarında bulundu.
arama kurtarma çalışmaları
Kayıp ihbarı üzerine Karacabey İlçe Jandarma Komutanlığı koordinasyonunda geniş çaplı arama çalışması başlatıldı. Arama faaliyetlerine AFAD, AKUT ve KUMDAK ekipleri de destek verdi. Ekipler, bölgedeki ormanlık alanlar, gölet çevreleri ve kırsal mahallelerde üç gün boyunca arama yaptı.
dönüş, ifade ve sağlık kontrolü
Yaklaşık 72 saat boyunca kendisinden haber alınamayan Ali Süer, 23 Haziran Pazartesi gecesi kendi isteğiyle evine döndü. İfadesine başvurulan Süer, tartışmanın ardından dağlık ve ormanlık alana gittiğini, üç gün boyunca hiçbir şey yemediğini belirtti. Süer, arama kurtarma ekiplerinin seslerini iki kez uzaktan duyduğunu ancak kendini belli etmediğini ifade etti ve gece saat 01.30 sıralarında evine döndüğünü söyledi.
Evine dönmesinin ardından sağlık ekiplerine haber verildi. Bir miktar halsiz olduğu gözlemlenen Süer, kontrol amaçlı ambulansla Karacabey Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Yapılan kontrollerin ardından sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Ali Süer'in sağ salim evine dönmesi, günlerdir kendisinden haber bekleyen ailesi ile arama çalışmalarına katılan ekipler tarafından sevinçle karşılandı. Arama çalışmalarına katılan ekipler, kayıp şahsın bulunmasıyla birlikte görevlerini tamamladı.
BURSA’NIN KARACABEY İLÇESİNDE CUMA GÜNÜ GECE YARISI AİLESİYLE TARTIŞTIKTAN SONRA EVİ TERK EDEN VE 72 SAAT BOYUNCA HABER ALINAMAYAN 61 YAŞINDAKİ ALİ SÜER, PAZARTESİ GÜNÜ SABAHA KARŞI KENDİ İSTEĞİYLE SAĞ SALİM EVİNE DÖNDÜ. YAŞLI ADAMIN DÖNÜŞÜ, GÜNLERDİR ORMANDA VE ÇEVREDE TİTİZLİKLE SÜRDÜRÜLEN ARAMA ÇALIŞMALARINI SONA ERDİRDİ.