İZBAN'da butonlu kapı uygulaması 1 Temmuz'da yeniden başlıyor

İZBAN, 1 Temmuz 2026'da pandemi döneminde durdurulan otomatik kapı uygulamasını sonlandırıp butonlu kapı sistemine geçecek; amaç enerji tasarrufu ve konfor.

İZBAN'da butonlu kapı uygulaması 1 Temmuz'da yeniden başlıyorİzmir banliyö tren sistemi İZBAN, pandemi döneminde bulaş riskini azaltmak amacıyla otomatik açılan kapı uygulamasını sonlandırarak 1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren butonlu kapı sistemine geçiyor. Uygulama, yaz aylarında vagon içi serinliğin korunması ve…
Sonraki Haber