İşkur'dan iş arayan vatandaşlara müjdeli haber geldi! Türkiye genelinde farklı farklı illerde istihdam edilmek üzere toplamda 548 büro memuru alımı yapılacağı açıklandı. Büro memuru olarak çalışmaya başlayacak personeller için tüm detaylar duyuruldu. Resmi internet sitesi üzerinden alımların devam ettiğine dair başvuruda bulunacak adaylar için duyuru yapıldı. İşte büro personel alımı ile ilgili tüm detaylar...
Başvuruda bulunacak olan adayların en az ortaöğretim mezunu olması şartı ise aranan ilk şartların arasında yer alıyor. Ek olarak başvuruda bulunacak vatandaşların Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olması da başvuru şartları arasında yer alıyor. İşte İşkur büro personeli memur alımı ile ilgili tüm detaylar...
İŞKUR BÜRO MEMURU ALIM ŞARTLARI NEDİR?
İşkur büro memuru alımı için başvuruda bulunacak vatandaşlar belirtilen şartları karşılamak zorunda. İşte İşkur büro memuru alım şartları...
- Türkiye Cumhuriyeti’nin Vatandaşı olmak
- Arşiv araştırması ve güvenlik soruşturmasından olumlu şekilde sonuç almış olmak
- Kurumların belirtmiş olduğu özel şartlara sahip olmak
- Herhangi bir sağlık probleminin olmaması
- En az lise öğrenim seviyesinden mezun olmak
- Sorumluluk sahibi, ekip çalışmasına yatkın, analitik düşünebilen, iletişim becerisi yüksek, raporlama ve analiz yapabilen, yenilikleri takip edebilen, araştırmacı, insan ilişkileri kuvvetli ve sonuç odaklı olan
- İlanlar için özel olarak belirtilmiş olan başvuru şartlarındaki yaş aralığında olmak
- Güleryüzlü olmak
- Office programlarının tümüne hakim olmak
İŞKUR BÜRO MEMURULUĞU BAŞVURU
İşkur tarafından paylaşılmış olan memur alım ilanına başvuru yapmak isteyen vatandaşlar, İşkur'un üye profiline e-Devlet üzerinden kolaylıkla online olarak kayıt yaptırabilecekler. Sonrasında ise başvuru yapabilmek için İşkur‘un güncel web sitesi üzerinden uygun il ve ilçelerdeki ilanları görüntüleyebilecekler.