İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldi

İskenderun Sarıseki OSB'de seyir halindeki motosiklet alev aldı; itfaiye müdahalesiyle yangın söndürüldü, yaralanan olmadı, inceleme başlatıldı.

İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldiOlayın gelişimiYangın, İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi içinde meydana geldi. Seyir halindeki motosiklet, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü aracı güvenli bir noktada durdurarak…
Sonraki Haber