İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldi

İskenderun Sarıseki OSB'de seyir halindeki motosiklet alev aldı; itfaiye müdahalesiyle yangın söndürüldü, yaralanan olmadı, inceleme başlatıldı.

Yayın Tarihi: 23.06.2026 10:17
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026 10:20

İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldi

İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldi

Olayın gelişimi

Yangın, İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi içinde meydana geldi. Seyir halindeki motosiklet, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü aracı güvenli bir noktada durdurarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Müdahale ve sonuç

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri kısa sürede olay yerine ulaştı. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında motosiklet kullanılamaz hale gelirken, yaralanan olmadı.

İnceleme

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için yetkililer tarafından inceleme başlatıldı.

HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN ALEV ALARAK YANAN MOTOSİKLET KULLANILMAZ HALE...

HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN ALEV ALARAK YANAN MOTOSİKLET KULLANILMAZ HALE GELDİ.

HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN ALEV ALARAK YANAN MOTOSİKLET KULLANILMAZ HALE...

Yazar
EDİTÖR

Ali Yıldırım

Ben Ali Yıldırım, 31 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin gece editörüyüm. Siz uyurken ben gelen haber akışını yönetir, manşetleri belirlerim. Stres altında çalışmaya alışkınım ama ekibi ayakta tutan espriler de benden çıkar.