İskenderun'da seyir halindeki motosiklet alev alarak kullanılamaz hale geldi
Olayın gelişimi
Yangın, İskenderun ilçesi Sarıseki Mahallesi Organize Sanayi Bölgesi içinde meydana geldi. Seyir halindeki motosiklet, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı. Motosikletten yükselen alevleri fark eden sürücü aracı güvenli bir noktada durdurarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
Müdahale ve sonuç
İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Hatay Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri kısa sürede olay yerine ulaştı. Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangında motosiklet kullanılamaz hale gelirken, yaralanan olmadı.
İnceleme
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için yetkililer tarafından inceleme başlatıldı.
HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE SEYİR HALİNDEYKEN ALEV ALARAK YANAN MOTOSİKLET KULLANILMAZ HALE GELDİ.