İçişleri bakanı Çiftçi sağlık bakanı Memişoğlu'nu ziyaret etti
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'nu ziyaret ederek kurumlar arası iş birliğini ve ortak çalışmaları değerlendirdi.
Çiftçi sosyal medya paylaşımında, "Vatandaşlarımızın huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdik" ifadelerine yer verdi.
Görüşmede öne çıkan konular
Toplantıda HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması'nın acil durumlarda vatandaşların devlet yardımına daha hızlı ulaşmasını sağladığı ve uygulamanın etkinliğinin artırılmasının önemi vurgulandı.
Ayrıca afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını doğrudan ilgilendiren diğer konularda kurumlar arası eş güdümün artırılması ele alındı.
Çiftçi, Muhterem Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde güçlü kurumlar arasındaki koordinasyonun pekiştirileceğini ve vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmaya devam edeceklerini belirtti.
Ziyaret için Memişoğlu'na teşekkür eden Çiftçi, çalışmalarında muvaffakiyet dileyerek, "Allah; devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin." dileğinde bulundu.
İÇİŞLERİ BAKANI MUSTAFA ÇİFTÇİ, SAĞLIK BAKANI KEMAL MEMİŞOĞLU’NA GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ZİYARETE İLİŞKİN, "VATANDAŞLARIMIZIN HUZURU, GÜVENLİĞİ VE KAMU HİZMETLERİNE DAHA HIZLI ERİŞİMİ NOKTASINDA YÜRÜTÜLEN ORTAK ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRDİK" DEDİ.