Hürmüz Boğazı'ndan 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçti
Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Hürmüz Boğazı'ndan Türk sahipli 11 geminin güvenli şekilde geçtiğini açıkladı.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı'nın açıklaması Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndan geçen Türk gemilerine ilişkin gelişmeleri ve alınan önlemleri aktardı. Geçiş ve sayı bilgileri Uraloğlu şunları söyledi: "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler…