Gölpazarıspor son haftada 1. Amatör Lig'e yükselmeyi kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig'de sezon sona erdi; Gölpazarıspor son haftada 1299 Bilecikspor Kulübü'ne 3-2 yenilince 1. Amatör Lig'e yükselme şansını kaybetti.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 09:46
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 09:51

Gölpazarıspor son haftada 1. Amatör Lig'e yükselmeyi kaybetti

Gölpazarıspor son haftada 1. Amatör Lig'e yükselmeyi kaybetti

Bilecik 2. Amatör Lig'de sezon sona erdi. A ve B gruplarında 6'ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk iki sırayı alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig'e yükseldi.

A grubu sonuçları

Kandillispor geçen hafta şampiyonluğu garantilemişti ve kendi evinde Güneşspor'u 10-1 mağlup etti. Ligi 6 maçta 5 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 16 puanla tamamladı. İkinci sırayı alarak 1. Amatör Lig'e yükselen diğer takım Kurtköyspor ise kendi evinde Bozüyük Gücüspor'u 3-0 yendi. Ligin puan durumu: Kandillispor 16, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3, Bozüyük Gücüspor 1.

B grubu ve son hafta

B Grubu'nda son haftaya 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü'ne 3-2 yenilerek 1. Amatör Lig'e yükselme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada giren Vezirhanspor ise kendi evinde Bayırköyspor'u 4-0 mağlup ederek 9 puana yükseldi.

Bu sonuçların ardından B Grubu'ndan 1299 Bilecikspor Kulübü (13 puan) ve Vezirhanspor (9 puan) Bilecik 1. Amatör Lig'e yükselen takımlar oldu.

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ

Yazar
EDİTÖR

Ömer Çetin

Ben Ömer Çetin, 29 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Spor editörüyüm. Objektif olmaya çalışırım ama tutkumu gizleyemem. Futbol transferleri, maç analizleri ve kulüp iç gelişmeleri benden sorulur. Arada biraz polemik yaratmayı da severim!