Gölpazarıspor son haftada 1. Amatör Lig'e yükselmeyi kaybetti
Bilecik 2. Amatör Lig'de sezon sona erdi. A ve B gruplarında 6'ncı hafta geride kalırken, gruplarında ilk iki sırayı alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig'e yükseldi.
A grubu sonuçları
Kandillispor geçen hafta şampiyonluğu garantilemişti ve kendi evinde Güneşspor'u 10-1 mağlup etti. Ligi 6 maçta 5 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 16 puanla tamamladı. İkinci sırayı alarak 1. Amatör Lig'e yükselen diğer takım Kurtköyspor ise kendi evinde Bozüyük Gücüspor'u 3-0 yendi. Ligin puan durumu: Kandillispor 16, Kurtköyspor 12, Güneşspor 3, Bozüyük Gücüspor 1.
B grubu ve son hafta
B Grubu'nda son haftaya 7 puanla ikinci sırada giren Gölpazarıspor, kendi evinde ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor Kulübü'ne 3-2 yenilerek 1. Amatör Lig'e yükselme şansını kaybetti. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada giren Vezirhanspor ise kendi evinde Bayırköyspor'u 4-0 mağlup ederek 9 puana yükseldi.
Bu sonuçların ardından B Grubu'ndan 1299 Bilecikspor Kulübü (13 puan) ve Vezirhanspor (9 puan) Bilecik 1. Amatör Lig'e yükselen takımlar oldu.
1299 BİLECİKSPOR KULÜBÜ