Germencik'te konteyner temizliği ve dezenfeksiyon çalışmaları sürüyor
çalışmanın amacı ve yürütülmesi
Germencik Belediyesi, ilçe genelinde çöp konteynerlerinde temizlik ve dezenfekte çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Ekipler, konteynerleri tek tek yıkayarak hijyenik hale getiriyor.
Çalışmanın önceliği, özellikle yaz aylarında ortaya çıkabilecek kötü koku, bakteri ve haşere oluşumunun önlenmesi ve vatandaşların daha temiz, sağlıklı bir çevrede yaşamasının sağlanmasıdır.
başkan Zencirci'nin açıklaması
Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Daha temiz, daha sağlıklı bir Germencik için mütemadiyen sahadayız. Çöp konteynerlerinde yürüttüğümüz temizlik ve dezenfekte uygulamalarıyla daha temiz ve hijyenik bir çevre için çalışmalarımıza devam ediyoruz".
Belediye yetkilileri, temizlik ve dezenfeksiyon çalışmalarının ilçe genelinde belirlenen program doğrultusunda devam edeceğini bildirdi.
GERMENCİK BELEDİYESİ, İLÇE GENELİNDE ÇÖP KONTEYNERLERİNDE TEMİZLİK VE DEZENFEKTE ÇALIŞMALARINI ARALIKSIZ SÜRDÜRÜYOR. BELEDİYE BAŞKANI BURAK ZENCİRCİ, "DAHA TEMİZ, DAHA SAĞLIKLI BİR GERMENCİK İÇİN SAHADAYIZ" DEDİ.