Gercüş'te fıstık aşılama sezonu başladı
Gercüş'te Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu başladı; üreticiler sabahın erken saatlerinde göz aşısı ile verim ve kaliteyi artırmayı hedefliyor.
Gercüş'te fıstık aşılama sezonu başladı Batman'ın Gercüş ilçesinde, bölgenin en önemli gelir kaynaklarından biri olan Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu açıldı. Hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte üreticiler, sabahın erken saatlerinde fıstık bahçelerinin yolunu tuttu. Aşılama çalışmaları Gercüş ilçesine bağlı köylerde…