Gediz Sağlık Hizmetleri MYO’dan 220 öğrenci mezun oldu

KSBÜ Gediz Sağlık Hizmetleri MYO’dan 220 öğrenci mezun oldu; Rektör Prof. Dr. Ahmet Tekin mezunlara iletişim, sürekli eğitim ve toplumsal sorumluluk vurgusunda bulundu.

Gediz Sağlık Hizmetleri MYO’dan 220 öğrenci mezun olduKütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi (KSBÜ) Gediz Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen mezuniyet töreninde 220 öğrenci diplomalarını alarak sağlık ordusuna katılmanın sevincini yaşadı. Törenin en dikkat çekici bölümü KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet Tekin…
Sonraki Haber