Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te Şireci tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı; soruşturma başlatıldı.

Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı Olayın detayları Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre fabrikada çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlandı. İşçilerde bulantı ve kusma şikayetleri…
Sonraki Haber