Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı
Olayın detayları
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre fabrikada çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlandı. İşçilerde bulantı ve kusma şikayetleri görüldü.
Hastane müdahalesi ve bulgular
Rahatsızlanan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü. Yapılan tetkikler sonucunda işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavileri devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.
Soruşturma
Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı.
TEKSTİL FABRİKASINDA İÇTİKLERİ SUDAN RAHATSIZLANAN 25 İŞÇİ, ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE KALDIRILDI.