Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te Şireci tekstil fabrikasında içtikleri sudan rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı; soruşturma başlatıldı.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 15:03
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 15:04

Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te 25 fabrika işçisi sudan zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Olayın detayları

Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci tekstil fabrikasında meydana geldi. İddiaya göre fabrikada çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlandı. İşçilerde bulantı ve kusma şikayetleri görüldü.

Hastane müdahalesi ve bulgular

Rahatsızlanan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü. Yapılan tetkikler sonucunda işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri tespit edildi. Tedavileri devam eden işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Soruşturma

Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı.

TEKSTİL FABRİKASINDA İÇTİKLERİ SUDAN RAHATSIZLANAN 25 İŞÇİ, ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE...

TEKSTİL FABRİKASINDA İÇTİKLERİ SUDAN RAHATSIZLANAN 25 İŞÇİ, ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE KALDIRILDI.

Yazar
EDİTÖR

Mehmet Yılmaz

Ben Mehmet Yılmaz, 28 yaşındayım. İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin hırslı araştırmacı gazetecisiyim. Masa başında durmayı sevmem; sahada, meclis koridorlarında, siyasi kulislerde gerçeklerin peşindeyim. İdealist biriyim ve işimi ciddiyetle yaparım.