Fenerbahçe oyuncuları laktat testinden geçti

Fenerbahçe, Topuk Yaylası Tesisleri'nde yapılan laktat testleriyle hazırlık kampını sürdürdü; testler 3 grup halinde yapıldı ve kaleciler ayrı çalıştı.

Topuk Yaylası'nda laktat testleri gerçekleştirildiYeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de futbolculara laktat testi uygulandı. Uygulama, kamp programının kondisyon ve toparlanma süreçlerini değerlendirmeye yönelik olarak yapıldı.Uygulama düzeni ve gözlemlerTestler 3 grup halinde gerçekleştirildi; kaleciler takımdan ayrı çalıştı. Bu düzen,…
Sonraki Haber