Topuk Yaylası'nda laktat testleri gerçekleştirildi
Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe'de futbolculara laktat testi uygulandı. Uygulama, kamp programının kondisyon ve toparlanma süreçlerini değerlendirmeye yönelik olarak yapıldı.
Uygulama düzeni ve gözlemler
Testler 3 grup halinde gerçekleştirildi; kaleciler takımdan ayrı çalıştı. Bu düzen, saha oyuncuları ile kalecilerin farklı fiziksel profillerine uygun değerlendirme yapılmasını sağladı.
Yönetim kurulu üyeleri ile Teknik Direktör İsmail Kartal, çalışmaları sırasında takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Hazırlık takvimi
Fenerbahçe, kamp programındaki hazırlık çalışmalarını yarın yapacağı antrenmanlarla sürdürecek.
YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.