Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
Fenerbahçe’de teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde rutin sağlık kontrolünden geçti.
yapılan tetkikler
EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler gerçekleştirildi. Kontroller, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde tamamlandı.
Bu kapsamlı değerlendirme, oyuncuların sezon öncesi kondisyonu ve sağlık risklerinin ayrıntılı biçimde tespit edilmesini amaçlıyor. Efor ve kardiyak testler dayanıklılık ile kalp sağlığına ilişkin veriler sunarken, radyolojik ve ortopedik tetkikler olası sakatlık alanlarını ve rehabilitasyon ihtiyaçlarını ortaya koyuyor.
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.
FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.