Fatih'te aile ölümleri soruşturuluyor: Oteli ilaçlayan DSS firması hakkında müşteri yorumu gündemde

Fatih'te aile ölümleri soruşturulurken, oteli ilaçlayan DSS hakkında Eylül'de yayımlanan müşteri yorumu gündeme geldi; firma ilacın markasını 'ticari sır' diyerek paylaşmamış.

Yayın Tarihi: 21.11.2025 21:22
Güncelleme Tarihi: 21.11.2025 21:22

Fatih'te aile ölümleri soruşturuluyor: Oteli ilaçlayan DSS firması hakkında müşteri yorumu gündemde

Fatih'te aile ölümü soruşturması sürüyor

Fatih'te bir otelde konaklayan ve Almanya'dan İstanbul'a tatile gelen Çiğdem Böcek (27), Servet Böcek (38) ile çocukları 3 yaşındaki Masal ve 6 yaşındaki Kadir Muhammet Böcek rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı; dördü de hayatını kaybetti. Polis incelemesinde otelde ilaçlama yapıldığı tespit edildi ve soruşturma sürüyor.

Ortaya çıkan müşteri yorumu

Olayla ilgili soruşturma devam ederken, ailelerin kaldığı oteli ilaçladığı belirtilen DSS firması hakkında Eylül ayında bir internet sitesine yazılan kullanıcı yorumu gündeme geldi. Kullanıcı yorumunda şu ifadeler yer aldı:

"Bugün evimi ilaçlatmak için Çekmeköy bölgesinde hizmet veren firmaları araştırırken DSS İlaçlama - Tahta Kurusu - Böcek - Haşere İlaçlama ile iletişime geçtim. Telefonla fiyat ve uygulama hakkında konuştuktan sonra WhatsApp üzerinden de yazıştım. Kullanılan ilacın markasını öğrenmek istedim çünkü daha önce farklı firmalarla çalıştım ve bana açıkça ’şu marka, şu ilaç’ diye bilgi verildi. Böylece kullanılan ürünün kalitesini araştırma şansı bulabiliyordum. Ancak bu firmaya aynı soruyu yönelttiğimde şu cevabı aldım; ’Bunu bir ticari sır olarak düşünün, söyleyemeyiz. Bizim yaptığımız yöntemi İstanbul’da yapan 3-4 firma var, diğerleri bilmez. Bu bilgiler telefondan verilmez.' Ben de müşteri olarak bilme hakkımı hatırlattım ’yani hangi kalitede ilaç kullanıldığını müşteri olarak bilmem lazım. Diğer firmalar niye söylüyor o zaman? Kusura bakmayın, mantıklı değil.’ Firmanın cevabı ise şuydu; ’Siz size ilaçlarının adını söyleyen bir firmadan destek alabilirsiniz. Selametle.’ Bunun üzerine ’Bu son lafı söylemeseydiniz hiç aklıma gelmeyecekti’ diye yanıtladığımda ise bana şu saygısız mesaj gönderildi: ’Aklınız olduğuna çok sevindim.'"

Değerlendirme: şeffaflık ve risk algısı

Yorum, firma ile müşteri arasında uygulanan iletişim ve şeffaflık eksikliğine işaret ediyor. Müşteri, özellikle evinde kedi beslediğini ve kullanılan ürünün onay ve test durumu hakkında bilgi sahibi olmak istediğini belirtiyor. Bu tür taleplere yanıt olarak ilaç markasının 'ticari sır' olarak nitelendirilmesi, güven ve risk algısını zayıflatıyor.

Gidişat

Soruşturma sürüyor; polis otelde ilaçlama yapıldığını tespit etti. Aile fertlerinin kimlikleri ve yaşları raporlandı. Kamuoyu bu gelişmeleri takip ederken, müşteri yorumunun ortaya çıkması ilaçlama uygulamaları ve iletişim pratikleri hakkında yeni sorular doğurdu.

FATİH’TE ANNE, BABA VE 2 ÇOCUĞUN ‘ZEHİRLENME’ İDDİASIYLA HAYATINI KAYBETMESİNE İLİŞİN SORUŞTURMA...

FATİH’TE ANNE, BABA VE 2 ÇOCUĞUN ‘ZEHİRLENME’ İDDİASIYLA HAYATINI KAYBETMESİNE İLİŞİN SORUŞTURMA SÜRERKEN, OTELİ İLAÇLAYAN FİRMA HAKKINDA BİR SİTEDE BİR AY ÖNCE YAPILAN YORUM ORTAYA ÇIKTI.

Yazar
EDİTÖR

Ali Yıldırım

Ben Ali Yıldırım, 31 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr Gündem ekibinin gece editörüyüm. Siz uyurken ben gelen haber akışını yönetir, manşetleri belirlerim. Stres altında çalışmaya alışkınım ama ekibi ayakta tutan espriler de benden çıkar.