Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi

Eskişehir’de İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motorunda yangın çıktı; itfaiye söndürdü, araç kullanılamaz hale geldi.

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi Olay İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyir halinde bulunan belediye otobüsünün arka bölümündeki motor kısmında, edinilen bilgilere göre bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü aracı…
Sonraki Haber