Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi
Olay
İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyir halinde bulunan belediye otobüsünün arka bölümündeki motor kısmında, edinilen bilgilere göre bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü aracı yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi.
Müdahale
İhbar üzerine kısa sürede bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel tehlikelere karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale ederek yangını söndürdü.
Sonuç
Müdahale sonucu yangın kontrol altına alınsa da, 26 GA 269 plakalı otobüs tamamen kullanılamaz hale geldi. Jandarma ekiplerinin aldığı güvenlik önlemleri ve itfaiyenin çalışmalarının tamamlanmasının ardından kara yolu tekrar trafiğe açıldı. Yangının çıkış nedeni henüz belirlenemedi.
ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.