Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi

Eskişehir’de İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında 26 GA 269 plakalı belediye otobüsünün motorunda yangın çıktı; itfaiye söndürdü, araç kullanılamaz hale geldi.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 20:45
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 21:25

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor yangını nedeniyle kullanılamaz hale geldi

Olay

İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında seyir halinde bulunan belediye otobüsünün arka bölümündeki motor kısmında, edinilen bilgilere göre bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Durumu fark eden sürücü aracı yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi.

Müdahale

İhbar üzerine kısa sürede bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel tehlikelere karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale ederek yangını söndürdü.

Sonuç

Müdahale sonucu yangın kontrol altına alınsa da, 26 GA 269 plakalı otobüs tamamen kullanılamaz hale geldi. Jandarma ekiplerinin aldığı güvenlik önlemleri ve itfaiyenin çalışmalarının tamamlanmasının ardından kara yolu tekrar trafiğe açıldı. Yangının çıkış nedeni henüz belirlenemedi.

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ...

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

EKİPLERİN ÇABASI SONUCU YANGIN SÖNDÜRÜLDÜ ANCAK OTOBÜS TAMAMEN KULLANILAMAZ DURUMA GELDİ.

Yazar
EDİTÖR

Hüseyin Aydın

Ben Hüseyin Aydın, 34 yaşındayım, İstanbul'dayım. aksiyon.com.tr'nin Gündem ekibinde adliye ve hukuk muhabiriyim. Karmaşık dava dosyalarını alıp, herkesin anlayacağı şekilde sadeleştirmek benim işim. Detaylara çok önem veririm, titiz çalışırım.