Erzurum Evi’nde buluştular: birlik ve beraberlik mesajı verdiler

ERDEF’in düzenlediği 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı Erzurum Evi’nde yapıldı; katılımcılar birlik, dayanışma ve ortak projeler vurgusu yaptı.

ERDEF 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı Erzurum Evi'nde gerçekleştirildi Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu (ERDEF) tarafından düzenlenen 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı, Erzurum Evi’nde geniş katılımla yapıldı. Toplantı, başkentte görev yapan Erzurumlu bürokratlar, siyasiler, iş insanları ve sivil toplum temsilcilerini bir araya getirerek…
Sonraki Haber