Erzurum'da Sıfır Atık kapsamında doğa temizliği yapıldı

Erzurum'da 'Sıfır Atık ile Doğaya Saygı Duy' projesi çerçevesinde düzenlenen temizlikte gönüllüler Prof. Dr. Fuat Tanrıverdi Koruluğu'nda 2 tonun üzerinde atık topladı.

Erzurum'da Sıfır Atık kapsamında doğa temizliği yapıldıErzurum Büyükşehir Belediyesi, çevreye duyarlı şehircilik anlayışı doğrultusunda sürdürülebilir çevre politikalarına katkı sunmaya devam ediyor. Cumhurbaşkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Sayın Emine Erdoğan’ın himayelerinde yürütülen ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ile…
Sonraki Haber