Erzurum'da sahipsiz hayvanların refahı için laparoskopik kısırlaştırma protokolü

Erzurum Valiliği öncülüğünde imzalanan protokolle sahipsiz köpeklerde laparoskopik kısırlaştırma uygulaması başlatıldı; amaç hayvan refahı ve popülasyon kontrolü.

Erzurum'da sahipsiz hayvanların refahı için laparoskopik kısırlaştırma protokolüErzurum Valiliği öncülüğünde; Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanlığı, Atatürk Üniversitesi Rektörlüğü, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Doğa Koruma ve Milli Parklar 13. Bölge Müdürlüğü arasında imzalanan protokol kapsamında, Erzurum Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakımevi'ndeki…
Sonraki Haber