Erzurum'da ilçe millî eğitim müdürleri yılsonu değerlendirmesi

Süleyman Ekici başkanlığında düzenlenen toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı değerlendirildi; kalite artırma ve yeni dönem planları ele alındı.

Erzurum'da ilçe millî eğitim müdürleri yılsonu değerlendirmesitoplantı ve katılımİl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici başkanlığında toplantı salonunda İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya 20 ilçe millî eğitim müdürü ve il yöneticileri katıldı.değerlendirme ve hedeflerToplantıda 2025-2026 eğitim öğretim yılı genel…
Sonraki Haber