Erzurum'da ilçe millî eğitim müdürleri yılsonu değerlendirmesi
toplantı ve katılım
İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici başkanlığında toplantı salonunda İlçe Millî Eğitim Müdürleri Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıya 20 ilçe millî eğitim müdürü ve il yöneticileri katıldı.
değerlendirme ve hedefler
Toplantıda 2025-2026 eğitim öğretim yılı genel değerlendirmesi yapıldı ve yıl boyunca yürütülen çalışmalar ele alındı. Eğitimde niteliği artırmaya yönelik faaliyetler değerlendirildi; önümüzdeki dönem için planlamalar ve hedefler üzerine istişarelerde bulunuldu.
Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda: "Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken, Erzurum eğitim ailesi olarak elde edilen kazanımları değerlendiriyor, yeni döneme daha güçlü ve kararlı adımlarla hazırlanıyoruz" denildi.
analiz
Toplantının odağı, uygulanan programların etkililiğini değerlendirmek, öğretmen ve yönetici kapasitesini güçlendirmek ile öğrenci başarısını sürdürülebilir kılmak oldu. Yılsonu değerlendirmeleri, il düzeyinde stratejik önceliklerin belirlenmesi ve kaynakların hedefe yönelik yönlendirilmesi açısından yol gösterici nitelik taşır. Erzurum'da yapılan bu görüşmeler, yeni döneme ilişkin planların netleştirilmesine ve niteliğe dayalı adımların programlanmasına zemin hazırladı.
ERZURUM’DA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.