Elazığ'da Türk Kızılayı'ndan cuma çıkışı aşure ikramı

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem ayı kapsamında cuma namazı çıkışında cami cemaati ve vatandaşlara aşure dağıttı.

Yayın Tarihi: 26.06.2026 15:57
Güncelleme Tarihi: 26.06.2026 15:57

Elazığ'da Türk Kızılayı'ndan cuma çıkışı aşure ikramı

Elazığ'da Türk Kızılayı'ndan cuma çıkışı aşure ikramı

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem ayı kapsamında cuma namazı çıkışında cami cemaati ve vatandaşlara aşure dağıttı.

Program yoğun katılımla gerçekleşti; Kızılay gönüllüleri tarafından hazırlanan aşureler cuma namazı sonrası vatandaşlara takdim edildi. Etkinlik, geleneksel Muharrem ayı paylaşımlarını sürdürmeyi amaçladı ve katılımcılar ekipleri teşekkür ederek karşıladı.

Başkanın değerlendirmesi

Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, "Muharrem ayının tüm İslam alemine ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum. Bu mübarek günlerde bir araya gelerek birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu canlı tutmayı amaçladık. Dağıttığımız bu aşurelerin, aramızdaki kardeşlik bağlarının ve beraberliğimizin daha da güçlenmesine vesile olmasını temenni ediyorum" dedi.

TÜRK KIZILAY ELAZIĞ ŞUBESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE...

TÜRK KIZILAY ELAZIĞ ŞUBESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE DAĞITIMI GERÇEKLEŞTİRDİ

TÜRK KIZILAY ELAZIĞ ŞUBESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE...

Yazar
EDİTÖR

Fatma Öztürk

Merhaba, ben Fatma Öztürk. 26 yaşındayım, İzmir. aksiyon.com.tr Gündem için yerel yönetimler ve şehir haberlerini takip ediyorum. Benim önceliğim insan hikayeleri ve toplumsal sorunlar. Vatandaşın sesini duyurmayı seviyorum, empati yeteneğimin yüksek olduğunu söylerler.