Didim'de hasat öncesi salatalıklardan pestisit numuneleri alındı
Tarım ekiplerinin saha çalışması sürdü
Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürüyor. Bu çerçevede ekipler, hasat öncesinde salatalık ekili tarlalarda denetimler gerçekleştirdi.
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın pestisit kontrol programı kapsamında yapılan çalışmada teknik personel tarafından salatalıklardan numune alındı.
Alınan numuneler, analizlerinin yapılması için uygun şartlarda laboratuvara gönderildi.
Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşabilmesi amacıyla kontrollerin belirli periyotlarla devam ettiğini bildirdi.
AYDIN'IN DİDİM İLÇESİNDE HASAT ÖNCESİNDE PESTİSİT KONTROLÜ GERÇEKLEŞTİREN İLÇE TARIM EKİPLERİ, SALATALIK NUMUNELERİ ALDI.