Didim Belediyesi tasarrufla araç filosunu güçlendiriyor
Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor. Bu uygulama, kent genelinde yürütülen hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli şekilde sürdürülmesini amaçlıyor.
Hizmet alanları ve beklenen etkiler
Yeni iş makineleri; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemeleri ve park-bahçe hizmetlerine, ayrıca temizlik çalışmalarına kadar geniş bir alanda kullanılacak. Bu sayede belediye ekiplerinin saha kapasitesi güçlenecek, müdahale süreleri kısalacak ve hizmetlerin vatandaşlara ulaşma hızı artacak.
Belediye başkanının açıklaması
Hatice Gençay şöyle belirtti: 'Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz'
Yatırıma ve hizmete devam
Belediye, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmeye ve kentin geleceğine yatırım yapmaya yönelik kullanmayı sürdürüyor. Bu tür tasarrufla sağlanan yatırımlar, mali disiplin sağlarken yerel hizmetlerin niteliğini artırmayı hedefliyor. Kısa süre içinde envantere katılması planlanan yeni araçlarla hizmet kapasitesinin daha da genişletilmesi öngörülüyor.
DİDİM BELEDİYESİ, HAYATA GEÇİRDİĞİ TASARRUF ANLAYIŞI VE KENDİ BÜTÇE İMKÂNLARIYLA ARAÇ FİLOSUNA YENİ İŞ MAKİNELERİ KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR.