Denizli Büyükşehir Belediyesi birimler arası futbol turnuvası başladı

Denizli Büyükşehir Belediyesi'nin 30 takım ve yaklaşık 450 personelle düzenlediği birimler arası futbol turnuvası Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası'nda başladı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi birimler arası futbol turnuvası başladıDenizli Büyükşehir Belediyesi tarafından personelin sosyal kaynaşmasını artırmak, kurum kültürünü pekiştirmek ve sporun birleştirici gücünü sahaya yansıtmak amacıyla düzenlenen Birimler Arası Futbol Turnuvası, Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası'nda gerçekleştirilen açılış programıyla start aldı.Açılış…
Sonraki Haber