Çivril'de ilk halk otobüsleri hizmete girdi

Çivril Belediyesi'nin 'Halk Otobüsü' projesiyle yeni otobüsler ilçe içi ulaşımda hizmete başladı; daha düzenli, konforlu ve erişilebilir ulaşım hedefleniyor.

Çivril'de ilk halk otobüsleri hizmete girdiÇivril Belediyesi tarafından hayata geçirilen Halk Otobüsü projesiyle ilçede şehir içi ulaşım kolaylaşıyor. Belediye bünyesine alınan yeni otobüsler vatandaşların kullanımına sunuldu.projenin amacı ve beklentilerHalk Otobüsü projesi, Çivril'de şehir içi ulaşımı rahatlatmak amacıyla hazırlandı. Yeni ulaşım…
Sonraki Haber