Çivril'de ilk halk otobüsleri hizmete girdi
Çivril Belediyesi tarafından hayata geçirilen Halk Otobüsü projesiyle ilçede şehir içi ulaşım kolaylaşıyor. Belediye bünyesine alınan yeni otobüsler vatandaşların kullanımına sunuldu.
projenin amacı ve beklentiler
Halk Otobüsü projesi, Çivril'de şehir içi ulaşımı rahatlatmak amacıyla hazırlandı. Yeni ulaşım hattıyla birlikte ilçede daha düzenli, konforlu ve erişilebilir bir ulaşım döneminin başlaması hedefleniyor. Proje özellikle günlük ulaşım ihtiyacı olan vatandaşlara önemli kolaylık sağlaması bekleniyor.
başkanın açıklamaları
Çivril Belediye Başkanı Semih Dere, verilen sözlerden birinin daha gerçekleşmesinden duyduğu mutluluğu ifade ederek, “Yıllardır beklenen şehir içi ulaşım sorununu çözüyor, yeni ulaşım hattımızla ilçemizde modern, düzenli ve konforlu bir dönemi başlatıyoruz” dedi. Başkan Dere, Çivril’in yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların süreceğini belirterek, “Hep birlikte daha güçlü, daha yaşanabilir ve daha modern bir Çivril için durmadan, yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz. Yeni ulaşım araçlarımız Çivril’imize hayırlı uğurlu olsun. Unutmayın; bu emek, bu heyecan, bu şehir bizim” ifadelerini kullandı.
ÇİVRİL BELEDİYESİ TARAFINDAN HAYATA GEÇİRİLEN HALK OTOBÜSÜ PROJESİYLE İLÇEDE ŞEHİR İÇİ ULAŞIM KOLAYLAŞIYOR. BELEDİYE BÜNYESİNE ALINAN YENİ OTOBÜSLER VATANDAŞLARIN KULLANIMINA SUNULDU.