Çimentepe’de açılan yeni sondaj bağcılığa can suyu oldu
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Çimentepe Mahallesi'nde açtığı tarımsal sondajla bağcılık yapan üreticilerin sulama suyu sorununu giderdi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Çimentepe Mahallesi'nde sondaj açtı Manisa Büyükşehir Belediyesi, Sarıgöl ilçesine bağlı Çimentepe Mahallesi'nde mevcut sulama kuyularının kuruması sonucu zor günler yaşayan üreticilerin talebi üzerine yeni bir tarımsal sulama sondajı açtı. Bölgedeki bağcılığın sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla başlatılan çalışmada yeterli…