DOLAR
42,69 0%
EURO
50,15 0%
ALTIN
5.897,7 0,01%
BITCOIN
3.860.699,92 -0,17%

Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde Müdür Yardımcısı Okulun Dış Cephesini Kendisi Yeniledi

Niğde Çiftlik’te Müdür Başyardımcısı Akın Kahraman, okulun dış cephe boyasını kendisi yaparak kamu kaynaklarının etkin kullanımına örnek oldu.

Yayın Tarihi: 13.12.2025 12:21
Güncelleme Tarihi: 13.12.2025 13:30

Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde Müdür Yardımcısı Okulun Dış Cephesini Kendisi Yeniledi

Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde Müdür Yardımcısı Okulun Dış Cephesini Kendisi Yeniledi

Niğde'nin Çiftlik ilçesindeki Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi bünyesinde görevli Müdür Başyardımcısı Akın Kahraman, okul binasının dış cephe boyasını bizzat yenileyerek dikkat çeken bir uygulamaya imza attı. Çalışma, okul çevresinin öğrencilere daha uygun ve sağlıklı bir ortama dönüştürülmesini amaçladı.

Çalışmanın amacı ve kaynak kullanımı

Okul yönetimi, uygulamanın kamu kaynaklarının etkin kullanılması ve sorumluluk bilinciyle gerçekleştirildiğini vurguladı. Okul Müdürü Abdullah Demir çalışmayla ilgili olarak, meslek eğitim lisesinden temin edilen boyaların okul tarafından değerlendirildiğini ve böylece kamu yararı gözetildiğini belirtti. Demir ayrıca destek veren kurum ve isimlere teşekkür etti: "Bu süreçte desteklerini esirgemeyen İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek'e, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Çelik'e, Şube Müdürlerimiz Ahmet Şener ve Bahtiyar Çelik'e, ayrıca boya çalışmaları sırasında itfaiye desteğini hiçbir zaman esirgemeyen belediyemize şükranlarımı sunuyorum."

Yöneticilik anlayışı ve öğrenci yararı

Boyama işlerini üstlenen Akın Kahraman, yaptığı işi görev anlayışının doğal bir parçası olarak tanımladı ve şu değerlendirmeyi yaptı: "Yönetici olmak sadece tanımlanan işlerle ilgilenmek değil, gerektiğinde sahaya inebilmek ve öğrencilerimize en iyi imkanları sunabilmektir. Pansiyonumuz öğrencilerimizin ikinci evi. Onların daha güzel ve sağlıklı bir ortamda kalmasını sağlamak için elimizden geleni yaptık." Bu yaklaşım, okul içinde liderliğin örnek davranışlarla somutlaşmasının önemini gösteriyor.

Değerlendirme

Uygulama, yerel iş birliği ve kaynakların etkin değerlendirilmesi açısından örnek teşkil ediyor. Meslek lisesiyle yürütülen iş birliği, belediye ve eğitim kurumlarının desteğiyle birleşince maliyet etkin ve topluluk odaklı bir iyileştirme modeli ortaya çıktı. Okul yönetiminin sahaya inen yaklaşımı ise öğrencilerin barınma ve eğitim ortamlarının iyileştirilmesinde doğrudan katkı sağlıyor.

Sonuç olarak, Çiftlik Anadolu İmam Hatip Lisesi'ndeki bu uygulama, yerel düzeyde adım atılmış somut bir iyileştirme örneği olarak değerlendirilebilir; hem kamu kaynaklarının verimli kullanımı hem de yöneticilik anlayışının öğrencilerin günlük yaşamına olumlu yansıması bakımından önemli bir örnek oluşturuyor.

ÇİFTLİK ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ'NDE GÖREV YAPAN MÜDÜR BAŞYARDIMCISI AKIN KAHRAMAN, OKUL...

ÇİFTLİK ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ'NDE GÖREV YAPAN MÜDÜR BAŞYARDIMCISI AKIN KAHRAMAN, OKUL BİNASININ DIŞ CEPHE BOYASINI KENDİ EMEĞİYLE YENİLEYEREK TAKDİR TOPLAYAN BİR ÇALIŞMAYA İMZA ATTI.

ÇİFTLİK ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ'NDE GÖREV YAPAN MÜDÜR BAŞYARDIMCISI AKIN KAHRAMAN, OKUL...

Yazar
EDİTÖR

Murat Doğan

Ben Murat Doğan, 30 yaşındayım, İstanbul. aksiyon.com.tr'de Yaşam kategorisi için yazıyorum. Aslında 'yaşıyorum' desem daha doğru! Gastronomi ve seyahat yazarıyım. Sürekli yeni yerler keşfeder, yeni lezzetler denerim. Samimi, keyifli ve 'gurme' bir anlatımım olduğunu söylerler.