Çiftçinin su kaynağı yeniden hayat buldu

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli Damatlı Mahallesi'ndeki zarar gören sulama göletini onarıp kapasitesini artırarak sulama sezonu öncesi çiftçilere sundu.

Çiftçinin su kaynağı yeniden hayat buldu Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ilçesi Damatlı Mahallesi'nde aşırı yağışlar sonucu zarar gören tarımsal sulama göletini onarıp yeniden hizmete açtı. Gölet, sulama sezonu öncesi üreticilerin kullanımına sunuldu ve su tutma kapasitesi artırıldı. Onarım çalışması ve…
Sonraki Haber