Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: 'polise teslim etmeye gidiyordum' dedi
Olayın detayları
Adana'nın Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi'nde 25 Mayıs tarihinde park halindeki bir motosikletin çalınması güvenlik kameralarına yansıdı. Görüntülerde, Mustafa C. (22) adlı şüphelinin apartman otoparkındaki motosiklete yaklaştığı, gidon kilidini kırarak aracı sürüklediği görüldü.
Görüntülerin devamında, Mustafa C.'nin sakin bir yerde motosiklete düz kontak yaptığı ve motosikletle bölgeden ayrıldığı kaydedildi. Sabah saatlerinde motosiklet sahibi A.E. aracı bulamayınca durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
Bildirinin ardından Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri bölgeye sevk edildi. Polis ekipleri, apartman ve çevredeki güvenlik kameralarını inceleyerek şüphelinin Yüreğir ilçesi Sinanpaşa Mahallesi'ne gittiğini tespit etti.
Ekiplerin sinyal ve görüntü çalışması sonucu yapılan aramada, Mustafa C. motosikletle dolaştığı sırada yakalandı. Emniyete getirilen şüphelinin sorgusunda, 'polise teslim etmeye gidiyordum' şeklinde ifade verdiği öne sürüldü.
İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen Mustafa C., çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Öte yandan çalınan motosiklet A.E.'ye teslim edildi.
ADANA’DA BİR KİŞİNİN PARK HALİNDEKİ MOTOSİKLETİ ÇALMASI ANBEAN GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI. MOTOSİKLET İLE GEZDİĞİ SIRADA YAKALANAN ŞÜPHELİ, "MOTOSİKLETİ EVİME DÖNMEK İÇİN ÇALDIM. POLİSE TESLİM ETMEYE GİDERKEN YAKALANDIM" DEDİĞİ ÖNE SÜRÜLDÜ.