Büyükçekmece'de Seyir Halindeyken Yanan Otomobil Kullanılamaz Hale Geldi

İstanbul Büyükçekmece'de seyir halindeki bir otomobil, alev aldı ve kullanılamaz hale geldi.

İstanbul'un Büyükçekmece ilçesinde, Gürpınar Mahallesi'nde seyir halindeyken alev alan bir otomobil kullanılamaz hale geldi. Olay, sürücünün otomobilden dumanlar çıktığını fark etmesiyle başladı. Sürücü, hemen aracı yolun sağına çekerek itfaiye ekiplerine haber verdi.Kısa sürede olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, alevlerin otomobili…
Sonraki Haber