Bursa İnegöl'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 6 İşçi Hastaneye Kaldırıldı
İnegöl'de bir mobilya fabrikasında gıda zehirlenmesi şüphesiyle 6 işçi hastaneye kaldırıldı.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde bulunan Hamzabey Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir mobilya fabrikasında çalışan 6 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Alınan bilgilere göre, işçiler, öğle yemeği sonrası mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri ile rahatsızlandı. Olayın ardından işçiler, özel araçlarla İnegöl…