Bursa İnegöl'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 6 İşçi Hastaneye Kaldırıldı

İnegöl'de bir mobilya fabrikasında gıda zehirlenmesi şüphesiyle 6 işçi hastaneye kaldırıldı.

Yayın Tarihi: 08.04.2025 20:24
Güncelleme Tarihi: 08.04.2025 20:24

Bursa İnegöl'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 6 İşçi Hastaneye Kaldırıldı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde bulunan Hamzabey Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir mobilya fabrikasında çalışan 6 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgilere göre, işçiler, öğle yemeği sonrası mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri ile rahatsızlandı. Olayın ardından işçiler, özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Yapılan muayenelerin ardından hastanede tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Yazar
EDİTÖR

Aksiyon Haber Ajansı