Bursa'nın İnegöl ilçesinde bulunan Hamzabey Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir mobilya fabrikasında çalışan 6 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Alınan bilgilere göre, işçiler, öğle yemeği sonrası mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleri ile rahatsızlandı. Olayın ardından işçiler, özel araçlarla İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürüldü.
Yapılan muayenelerin ardından hastanede tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.