Bursa'da anne ve bebeğe otobüs çarptı: 2 yaralı
Kaza, merkez Osmangazi ilçesi Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, karşıdan karşıya geçmek isteyen kadın ile bebeğine seyir halindeki halk otobüsü çarptı.
Müdahale ve tedavi
Anne ve bebek yaralandı. Çarpmanın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan yaralılar, ambulansla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Kazanın diğer etkileri ve soruşturma
Kadının yanında bulunan diğer çocuklar kazayı yara almadan atlattı; olayın ardından büyük korku yaşadıkları belirtildi. Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.
BURSA'DA KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN KADIN İLE BEBEĞİNE HALK OTOBÜSÜNÜN ÇARPMASI SONUCU ANNE VE BEBEK YARALANDI. KADININ YANINDA BULUNAN DİĞER ÇOCUKLAR İSE KAZAYI YARA ALMADAN ATLATTI.