Bozüyük'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bozüyük'te KGYS kameralarıyla yapılan denetimde emniyet kemeri takmayan ve seyir halindeyken telefon kullanan sürücüler tespit edildi; denetimler sürecek.

Yayın Tarihi: 24.06.2026 09:46
Güncelleme Tarihi: 24.06.2026 09:51

Bozüyük'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Bozüyük'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı

Denetimin kapsamı

Edinilen bilgilere göre, kent güvenliğini sağlamak ve trafik güvenliğini artırmak amacıyla Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları destekli trafik denetimi gerçekleştirildi.

Denetimler sırasında KGYS kameraları üzerinden sürücüler yakından izlenerek, trafikte uyulması gereken kurallara uygunluk kontrol edildi. Emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halindeyken cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek gerekli işlemler uygulandı.

Yetkililerin uyarısı

Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası kazalarda hayati önem taşıdığına vurgu yaptı. Ayrıca, direksiyon başında cep telefonu kullanımının trafik kazalarının başlıca nedenleri arasında yer aldığı belirtilerek sürücülere dikkat çağrısında bulunuldu.

Denetimlerin devamı

Yetkililerden edinilen bilgiye göre, trafik denetimlerinin aralıksız sürdürüleceği öğrenildi; yapılan denetimlerin kamu güvenliğini ve trafik disiplinini artırmayı hedeflediği kaydedildi.

BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ

BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ

Yazar
EDİTÖR

Ayşe Yıldız

Ben Ayşe Yıldız, 29 yaşındayım. aksiyon.com.tr'nin başkent muhabiriyim. Tahmin edeceğiniz gibi Ankara'da yaşıyorum. Bürokrasi ve diplomasi trafiğini takip ediyorum. Bağlantılarım güçlüdür, resmi dili iyi bilirim ve kulis bilgilerini ilk ben alırım.