Bozüyük'te KGYS destekli trafik denetimi yapıldı
Denetimin kapsamı
Edinilen bilgilere göre, kent güvenliğini sağlamak ve trafik güvenliğini artırmak amacıyla Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları destekli trafik denetimi gerçekleştirildi.
Denetimler sırasında KGYS kameraları üzerinden sürücüler yakından izlenerek, trafikte uyulması gereken kurallara uygunluk kontrol edildi. Emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halindeyken cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek gerekli işlemler uygulandı.
Yetkililerin uyarısı
Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası kazalarda hayati önem taşıdığına vurgu yaptı. Ayrıca, direksiyon başında cep telefonu kullanımının trafik kazalarının başlıca nedenleri arasında yer aldığı belirtilerek sürücülere dikkat çağrısında bulunuldu.
Denetimlerin devamı
Yetkililerden edinilen bilgiye göre, trafik denetimlerinin aralıksız sürdürüleceği öğrenildi; yapılan denetimlerin kamu güvenliğini ve trafik disiplinini artırmayı hedeflediği kaydedildi.
BİLECİK’TE KGYS DESTEKLİ TRAFİK DENETİMİ