Bilecikli taekwondocular milli takım kadrosuna seçildi
Şampiyona ve milli takım başvuruları
Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası'nda mücadele eden Bilecikli sporcular, elde ettikleri derecelerle kürsüye çıktı ve milli takım kadrosuna seçildi.
55 kilogram Genç Kızlar kategorisinde yarışan Neslişah Ençok, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu ve altın madalyanın sahibi oldu. 46 kilogram Genç Kızlar kategorisinde tatamiye çıkan İrem İşel ise Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.
Bu başarılı performansların ardından Neslişah Ençok ile İrem İşel, milli takım kadrosuna seçilerek Portekiz ve Sırbistan'da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda ay-yıldızlı formayla Türkiye'yi temsil etme hakkı kazandı.
Ayrıca halen Kazakistan'da milli takım adına mücadele eden Altuğ Gesge ile Nisanur Faideci de söz konusu organizasyonlara doğrudan katılım hakkı elde etti. Böylece Bilecik Sporcu Eğitim Merkezi'nde taekwondo branşında eğitim gören toplam dört sporcu, uluslararası organizasyonlarda Türkiye adına mücadele edecek.
İl müdüründen değerlendirme
Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, "Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezimizde yetişen sporcularımızın ulusal başarılarını uluslararası arenaya taşımaları bizleri gururlandırmıştır. Türkiye Şampiyonu olan Neslişah Ençok’u, Türkiye ikincisi olan İrem İşel’i, milli takım kadrosunda ülkemizi başarıyla temsil eden Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci’yi, ayrıca emeklerinden dolayı antrenörümüz Hanife Yıldız’ı yürekten kutluyorum. Sporcularımıza Portekiz ve Sırbistan’da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda başarılar diliyor, ay-yıldızlı bayrağımızı en iyi şekilde temsil edeceklerine yürekten inanıyorum" dedi.
BİLECİKLİ TAEKWONDOCULAR MİLLİ TAKIM YOLUNDA TARİH YAZDI