Bilecik'te ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı
Müdahale ve inceleme
Gölpazarı ilçesine bağlı Dereli Köyü mevkiinde, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbar üzerine bölgeye jandarma ve orman işletme ekipleri sevk edildi.
Yapılan yerinde incelemede, ormanlık alandaki ağaç diplerinde bulunan kuru otların yıldırım düşmesi sonucu tutuştuğu ve bunun yangına neden olduğu belirlendi.
Söndürme ve soğutma çalışmaları
Ekiplerin hızlı müdahalesiyle yangın kısa sürede kontrol altına alınıp söndürüldü. Olay yerinde soğutma çalışmaları yapıldı ve yangının yeniden alevlenmesini önlemek için gerekli kontroller gerçekleştirildi.
Orman işletme ekiplerinin bölgede tedbir amaçlı kontrollerini sürdürdüğü öğrenildi.
BİLECİK’TE ORMANLIK ALANA YILDIRIM DÜŞTÜ, YANGIN ÇIKTI