Bilecik’te mülki idare amirlerine veda programı
Bilecik’te, Resmi Gazetede yayımlanan karar kapsamında görev yerleri yeniden belirlenen 430 mülki idare amiri için veda programı düzenlendi. Törene, Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer ev sahipliği yaptı.
Programın öne çıkanları
Etkinlikte birlik, beraberlik ve vefa duyguları ön plana çıktı. Vali Sözer, törende yaptığı konuşmada Bilecik’te görev yapan mülki idare amirlerinin kamu hizmetlerinin yürütülmesine sundukları katkılara dikkat çekti ve katılanlara teşekkür etti.
Vali Faik Oktay Sözer programda şu ifadeleri kullandı: "Bilecik’te görev yapan tüm mülki idare amirlerimize hizmetleri ve katkıları için teşekkür ediyorum. Yeni görev yerlerinde başarılarının devamını diliyorum. Kapımız ve gönlümüz her zaman kendilerine açıktır."
Kamu hizmetine katkı ve veda jestleri
Programda, görev süreleri sona eren mülki idare amirlerine teşekkür edilerek çeşitli hediyeler takdim edildi. Etkinlik, yerel yönetimlerde görev değişimlerinin hem kurumsal sürekliliğe hem de saha düzeyinde vatandaş odaklı hizmet anlayışına vurgu yapan bir çerçevede gerçekleşti.
Sonuç olarak, düzenlenen veda programı hem görev yapan yöneticilere teşekkür edilmesine hem de yeni görevlerinde başarı dileklerinin iletilmesine olanak tanıdı; törende vefa ve dayanışma duyguları ön plandaydı.
BİLECİK’TE MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA PROGRAMI